ASA Quality Services OÜ English


Neljapäeval 9. mail 2013 kell 12:00

ASA kevadseminaril saavad vastuse paljud küsimused, nagu näiteks:

  • Kuidas väline partner sinu ettevõtte huve silmas pidama hakkaks?
  • Mis aitaks hoida silma peal hajutatud arhitektuuriga teenusekesksetel süsteemidel?
  • Mida teha, kui lõpptarbijale suunatud süsteemi on vaja kiiresti ja organiseeritult testida?
  • Millal on õige aeg kvaliteedile mõelda?
  • Mil moel saaks vältida päästerõngana sisseostetud testimisjõu osutumist veskikiviks?
  • Kas suurettevõttes saab edukalt kasutada agiilset lähenemist?

 

Üritus on kutsetega.

Tagasiside: http://tinyurl.com/asakevad2013
Info: Kristjan Karmo 505 2169

 

 

Kava:

12:00  Kogunemine ja tervituskohv 

I osa


12:30Seminari avamine
12:40Agiilsus ja suurettevõte: kas üks välistab teise? [PDF]
Mati Metsis (Eesti Energia, Projektijuht)
13:25Testija väljast: kas vihmamantel või päästerõngas? [PDF]
Maili Markvardt (Eesti Testijate Liit)
13:55Riigihange ja kvaliteet: mis on oluline? [PDF]
Tõnu Tammer (SMIT, Kvaliteediosakonna juht)
14:25Kohvipaus

II osa

 
14:55Bug Fever: palju organiseeritud silmapaare [PDF]
Anneli Remmelg (ASA Quality Academy, juht)
15:10Kriitiliste rakenduste jõudluse tagamine [PDF]
Ander Tenno (Trinidad Consulting, CEO)
15:55Väline partner armastab sõna "Teie". Kuidas seda muuta "meieks"? [PDF]
Tiina Seeman (EMT/TeliaSonera)
16:40Debatt: IT-teenuste sisseost. Kuhu jääb vastutus? (inglise keeles)
Normunds Timbars (RSA, IT-juht) ja Tiina Seeman (EMT/TeliaSonera)
17:10Kokkuvõte
17:20Harmooniline koostööharjutus 
17:40Seminari lõpp